Monday, November 25, 2013

[Tonton Online] Filem Seram Highland Tower Full Movie

SINOPSIS HIGHLAND TOWER

Mika dan Kamal mempunyai idea untuk membuat short dokumentari di sebuah tempat seram, di mana mereka akan membuat liputan di sebuah bangunan yang bernama Highland Tower.


Dengan bantuan pihak produksi daripada MiG, Mika dan Kamal berjaya mendapat dana daripada pihak produksi tersebut kerana mereka berminat dengan idea yang dibentangkan oleh Mika dan Kamal.


Pihak produksi juga telah menambah team Mika dan Kamal menjadi tujuh orang, dimana Nizam, Shima Anuar, dan Atikah akan join sekali. Hari yang dinantikan sudah tiba, mereka akhirnya berjaya membuat liputan di Highland Tower.


Pada malam pertama, cukup membuatkan team Mika dan Kamal, berasa seram. Macam-macam kejadian aneh berlaku. Ada yang mendengar bunyi yang sangat membingitkan melalui earphone, dan lampu kamera tiba-tiba terpadam.


Lebih mengejutkan Shima hilang dan disembunyikan oleh seseorang. Team Mika dan Kamal berasa susah hati dan mereka mencari Shima sehingga dapat.


Selepas kejadian itu, mereka semua meninggalkan Highland Tower, dan ada benda yang telah mengikut mereka. Ikuti cerita seram ini dalam filem Highland Tower.



Cara nak unlock password



Hint : Negeri yang paling tinggi jumlah insiden rokok seludup? (8 huruf besar) Klik sini untuk jawapan

2 comments:

seifer said...

Tonton Online dan Download Filem Melayu Full Movie

Visit Blog

http://malaymovie.blogspot.com/

https://www.facebook.com/MalayMoviesDownload

Google Plus Page

Anonymous said...

kelantan

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms